Dostava

Izdelek se dobavi v okviru zmožnosti in dogovorjenega roka. Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so podjetje GLS in Pošta Slovenije, pri čemer si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo omogočila bolj učinkovito izpolnitev naročila.

Paketi po Sloveniji običajno pridejo na cilj naslednji delovni dan po oddaji paketa. GLS dostavlja pakete od ponedeljka do petka med običajnim delovnim časom.

Dostava z GLS Slovenija

V primeru, da opazite na paketu zunanje poškodbe, kot je na primer luknja v škatli, ali znake odprtja, lahko zavrnete prevzem paketa. GLS bo paket vrnil pošiljatelju.

Če opazite vidne poškodbe paketa ali embalaže lahko vsebino paketa ob dostavi preverite. Dostavljalec bo zapisal to v poročilu, ki ga pripravi skupaj s prejemnikom.

Če sprejmete paket, ki je videti nepoškodovan, vendar ob odprtju odkrijete, da je vsebina poškodovana nam pošljite slike in vse informacije na info@rosydrop.pro.

Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, notranje embalaže, poškodovanega artikla, prevozne nalepke in pa opis poškodbe.

Dostava s Pošto Slovenije

V kolikor ob prevzemu pošiljke opazite, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. Če boste postopek začeli sami, to storite tako da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je artikel dostavila.

Na Pošti se izpolni Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.

Če pa želite postopek sprožiti preko nas, nas kontaktirajte na +386 51 883 444 ali na elektronski naslov info@rosydrop.pro, kjer se boste z našim referentom dogovorili za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu, kjer boste ob prevzemu paketa s strani poštnega uslužbenca izpolnili tudi Zapisnik o poškodovani pošiljki. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe.

Zahtevek na Pošti Slovenije se obravnava komisijsko, na podlagi odgovora in odobritve se kupcu vrne kupnina ali naroči nov artikel.

0
    Košarica
    Vaša košarica je prazna!Vrni se v trgovino